شهر مجازی ایتراست

هر آنچه که رفاه برای حال شما همشهریان؛اینجاست

شهر مجازی ایتراست

هر آنچه که رفاه برای حال شما همشهریان؛اینجاست

اهرم کردن یعنی چی؟

علی مرادی | جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ق.ظ

اهرم ، مهم ترین قانون کسب ثروت در دنیای امروزی است که متاسفانه توسط افراد بسیار کمی به کار گرفته می شود . قبل از تعریف این قانون ، ۳ روش کلی کسب درآمد را بررسی می کنیم .


 ۱) مبادله زمان دربرابر پول : همه کارمندان ، کارگران ، و حتی افرادی که برای خود کار می کنند ، درگیر تله پول دربرابر زمان هستند .
از نظر ما این ضرر بزرگی است زیرا زمان ارزش بسیار بالایی دارد که با این ارقام قابل مبادله نیست .
علاوه براین ، این افراد تا زمانی که کار می کنند درآمد دارند و به محض متوقف شدن فعالیت شان ( به دلیل کناره گیری از کار ، بیماری ، مسافرت و ... ) دیگر هیچگونه درآمدی ندارند . 
اما متأسفانه ۹۶% جمعیت جهان از این روش درآمد دارند .
مدیران فروشی را دیده ام که بدون سرمایه شروع ، اکنون ماهیانه ۲۵ میلیون درآمد دارند . در صورتی که ممکن است این درآمد برای سرمایه داران ، اهرم یک میلیارد تومانی یا سنگین تر نیاز داشته باشد .
این معجزه سرمایه ای است که با کمی تلاش می توانیم آن را بدست آوریم .
همه مدیران عامل ، مدیران فروش ، کارشناسان و سرپرستان بازاریابی ، بازاریابان شبکه ای و ... از اهرم استفاده می کنند .

۲ ) کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری :
این استراتژی استفاده از پول برای کسب پول است . موضوعش این است که از طریق سهام شرکت ها ، بورس ، سپرده گذاری بانک و ... به خودمان بدون انجام هیچ کار دیگری قدرت بدهیم . 
به طور مثال اگر یک میلیارد تومان سرمایه داشتیم ، می توانستیم از طریق سپرده ثابت بانک ، ماهیانه ۱۸ میلیون تومان درآمد ثابت کسب کنیم ( بدون هیچ کاری )
این روش هم برای آزادی زمان خوب است اما کو سرمایه ؟
این روش نیازمند سرمایه بسیاری است که برای همه قابل انجام نیست و تنها ۳% از جمعیت جهان از این روش استفاده می کنند . 
۳ ) استفاده از قانون اهرم 
با استفاده از این قانون می توانیم انجام کارهایی را که از توان شخصی ما خارج است را عملی کنیم . مانند اهرمی که به ما کمک می کند چیز سنگینی را بلند کنیم . همه ما در شبانه روز نمی توانیم بیش از ۲۴ ساعت کار کنیم اما از طریق قانون اهرم می شود روزانه ۲۴۰۰ ساعت کار کرد . نیروی انسانی اهرم همه سازمان های امروزی به شمار می رود .
اهرم قوی ترین استراتژی کسب درآمد است که توسط اشخاص آگاه به کار گرفته می شود . اینجاست که از طریق دیگران ، قدرت شما از زمان پیشی می گیرد و دیگر نگران کمبود وقت نیستید . این همان چیزی است که ما به آن آزادی زمانی می گوییم .
وقتی از این استراتژی استفاده می کنید ، علاوه بر تلاش خودتان ، از تلاش دیگران نیز برای زمان و بازدهی خودتان اهرم ایجاد می کنید . این موفق ترین راه برای کسب ثروت است .
با استفاده از اهرم می توانید بیشتر از سرمایه داران درآمد داشته باشید و زمان آزاد بیشتری را نیز با دوستان و خانواده تان سپری کنید . این همان شیوه زندگی ای است که همه ما به دنبال آن هستیم . حدود ۱% اشخاص این استراتژی را به کار می گیرند . 
حال شما ترجیح می دهید جزء کدام یک از این ۳ دسته باشید ؟
برخی به اشتباه تصور می کنند برای رهایی از تله پول در برابر زمان فقط و فقط به سرمایه نیاز دارند . پول ساده ترین و شناخته شده ترین روش سرمایه گذاری است اما مهم ترین نیست .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی